سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس و تعمیر لوازم خانگی

لوازم خانگی  و بلد بودن تعمیر لوازم خانگی  از ضروریات زندگی امروزی هستند و در طول روز بارها از آنها استفاده می کنیم. وسایلی از قبیل ماشین لباسشویی ، ماشین ظرف شویی ، یخچال ، فریزر ، اجاق گاز ، تلویزیون ، دستگاه پخش CD  یا DVD ، آبگرمکن ، هواکش و هود آشپزخانه ، اسپیلت ، پنکه های سقفی، دیواری و ایستاده ، بخاری برقی ، آبمیوه گیر ، مخلوط کن ، آسیاب برقی ، چای ساز ، قهوه ساز ، مایکروفر ، توستر ، ساندویچ ساز ، ترازوی دیجیتال ، چرخ گوشت ، همزن برقی ، رنده برقی ، سرخ کن ، بخار پز ، سشوار ، تلفن ، اتو و جارو برقی اینقدر جای خود را در زندگی ما باز کرده اند که تقریبا به آنها وابسته شده ایم و در صورت خراب شدنشان به زحمت خواهیم افتاد.

روشن نشدن لوازم خانگی ، قطع و وصل شدن جریان برق و اتصالی لوازم برقی  یا احساس به مشام رسیدن بوی سوختگی هنگام روشن کردن آنها ، شنیدن صداهای ناهنجار و اضافی از برخی لوازم خانگی ، تکان خوردن و لرزش لوازم خانگی هنگام استفاده از آنها ، تعویض قطعه ای خاص از یک وسیله ، افت کارآیی و بازدهی لوازم خانگی ، نیاز به انجام تنظیمات دقیق برای برخی وسایل ، انجام سرویس های دوره ای برای لوازم خانگی و بسیاری دلایل دیگر می توانند باعث شوند که ما به تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی مراجعه کنیم.

اما تعمیرکاران مجرب باید بتوانند از پس وظایف خود به خوبی بر بیایند و نه تنها مشکل وسیله ما را حل کنند ، بلکه ضمانت های لازم در خصوص بدون بازگشت بودن اشکال رفع شده و ایجاد نشدن مشکلات جدید در مورد لوازم خانگی را به ما بدهند.

بسیاری از لوازم خانگی مدرن چنانچه دچار مشکل شوند، با ارسال یک کد ارور بر روی دیسپلی دستگاه عیب مربوط به دستگاه را به اطلاع کاربر می رسانند و در این صورت نیاز به سرویس لوازم خانگی آشکار می شود.

در هنگام مواجهه با هرگونه ارور روی صفحه نمایش دستگاه خود با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تماس حاصل فرمایید.

لوازم خانگی و مخصوصاً لوازم آشپزخانه در فواصل زمانی کوتاه و مکرر به تعمیر لوازم خانگیو سرویس های دوره ای احتیاج پیدا می کنند و به دلیل استفاده روزانه از آنها نیازمند نگهداری و سرویس هستند.

توصیه می گردد که لوازم آشپزخانه خود را بصورت ماهانه سرویس کنید و بصورت هفتگی آنها را تمیز نمایید.

ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود را از خطر جرم و رسوب در امان نگه دارید و بصورت مداوم از جرمگیر ، خوشبو کننده ، قرص ماشین ظرفشویی و پودرهای شوینده با کیفیت استفاده کنید.

بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی و ظرفشویی خود از مواد شوینده استفاده نکنید و حدود مجاز تعیین شده توسط کارخانه سازنده ماشین را رعایت فرمایید.

محل قرار گیری ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود را به درستی انتخاب کنید و اگر ماشین لباسشویی و ظرفشویی خود را کنار هم قرار می دهید، حداقل یک اینچ فاصله مابین آنها قرار دهید.

شیلنگ های تخلیه و آبگیری ماشین لباسشویی نبایست روی زمین رها شوند و حداقل باید 24 اینچ و حداکثر 40 اینچ از سطح زمین فاصله داشته باشند در غیر اینصورت آبگیری و تخلیه ماشین لباسشویی شما به مشکل خواهد خورد.

بهتر است ماشین ظرفشویی خود را از خطر آب سخت در امان نگه دارید و از نمک های ظرفشویی اورجینال استفاده نمایید.

برگزاری کلاس های تعمیر لوازمم خانگی

کلاس آموزش تعمیر لوازم خانگی کامتک مناسب برای افراد تعمیرکار و کسانی است که بتازگی میخواهند در این زمینه فعالیت کنند. یک تعمیرکار لوازم خانگی میتوانند با گذراندن آموزش تعمیر برد لوازم خانگی شامل آموزش تعمیر برد یخچال، آموزش تعمیر برد لباسشویی و آموزش تعمیر برد کولرگازی  تجربه کسب کند. آموزش تعمیر لوازم خانگی بصورت کاربردی و عملی زیر نظر کارشناس تعمیرکار لوازم خانگی برگزار میشود.