سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر لوازم خانگی

انتخاب شرکت تعمیر لوازم خانگی مناسب  :

همه ما در هنگام خرید لوازم خانگی خصوصا لوازم آشپزخانه بسیار دقیق هستیم و سعی میکنیم از برند ها و مارک های معروف و معتبر استفاده کنیم .اما متاسفانه عمر مفید دستگاه ها نسبت به قبل کمتر شده . حتی وقتی از بهترین مارک ها هم خرید کنید بسیار محتمل است که دستگاه بعد از چند سال نیاز به تعمیر داشته باشد . بسیار پیش می آید که در این موارد دستگاه دیگر شامل گارانتی نیست و مدت زمان آن دیگر تمام شده . توجه کنید که انتخاب شرکت تعمیر لوازم خانگی هم به اندازه انتخاب خود دستگاه مهم است .

از مهم ترین نکاتی که هنگام انتخاب شرکت تعمیر لوازم خانگی باید به آن دقت کنید به شرح زیر است:

دستگاه خود را به دست متخصصان بسپارید : مغازه و شرکت تعمیر لوازم خانگی کم نیستند ولی بسیاری از آنها یا تعمیرکار تجربی اند و آموزش ندیده اند و یا با دستگاه ها و قطعات جدید و به روز آشنایی ندارند . همین سبب میشود دستگاه شما بعد از تعمیر هیچگاه مثل قبل نشود و دیگر کارایی خود را از دست بدهد.

شرکت تعمیر لوازم خانگی باید نمایندگی مجاز تعمیر برندها را داشته باشد : خیلی پیش می آید که وقتی دستگاه خود را برای تعمیر پیش تعمیرکاران متفرقه میبرید قطعه از کار افتاده و معیوب را به دلخواه با قطعه دیگر عوض میکند این در حالی است که اگر تعمیرگاه نمایندگی برند را داشته باشد از قطعات استاندارد و کارخانه ای همان برند استفاده خواهد کرد .

شرکت تعمیرکار باید خوشنام و خوش سابقه باشد : کارکنان شرکت تعمیرکار باید با لباس فرم و کارت شناسایی باشند تا از هرگونه سوء استفاده و مشکلات آتی جلوگیری شود.

 

قیمت ها و تعرفه های سازمانی : هنگامی که به یک شرکت تعمیر لوازم خانگی معتبر میروید قیمت ها و تعرفه ها همگی از سازمان مربوطه تعریف شده و دل بخواهی و سلیقه ای نیست به همین دلیل با خیال راحت میتوانید مبلغ درخواستی را بپردازید.